我就是我

谁也改变不了我,
如果你认为你可以接受我的话,
那就来吧,如果觉得不能接受我的坏脾气的话,
那你给我滚远点。

我就是我,矛盾的猪头.

My photo
我,是一个矛盾的人,有时候的我,不知道要往哪个方向走才好,虽然,朋友说我坚强,可是我并不是。有谁会知道,有时候的我躲在房间头头的哭呢...?在我人生里,我学会了,该放的,就放,该捉住的,就别让他不见。不是你的,就注定不是你的,如果是你的,怎样都好,它一定会永远在你身边的。做人不要太勉强自己,给自己一点时间想想,美好的东西就会发生在未来。只要你往好的方面想,一切都能顺利的。不要因小小问题就要气馁。

Thursday, June 4, 2009

My pRevIoUs dAncINg mOmorIes

19 - 23 aPrIL 2009
DanCinG cOurSe At 'De Rhu BeAch rEsort'


This is my previous memories when I attent my dancing cOurse at Balok,Kuantan.

It is Very tired as we practice our dance through all day... our 'JURULaTIH', Cikgu JOHARI(the men stand beside me) treat us very serious, he keep scolding at us because we dance very bad...


<<<

Actually he is very kind, he just take serious when he's teaching dances.

At first when my dancing friend saw him,

we feel afraid because in our mind,

he is a fierce teacher,

but after that,

we realize that he is a quite "funny" teacher...




There is some video when we are too tired,

then we play crazilly at room....

(soo crazy....)


crazy rite.? hahahahahahaha

my friends that dance together to me


I realli hAv a wonderfull Journey......